27 okt 2020

Sociaal jaarverslag 2019

Dit jaar is onze wereld veranderd. Eenzaamheid bij zelfstandig wonende ouderen is alleen maar verder toegenomen. Onze zorgen zijn groot, maar onze vrijwilligers zetten zich ook nu in om alles te doen wat mogelijk is en eenzaamheid bij ouderen te verzachten.

In het sociaal jaarverslag 2019 blikken we terug op een jaar waarin we het Appeltje van Oranje in ontvangst mochten nemen. Daar zijn we nog steeds ongelooflijk trots op, omdat het een echte waardering is voor de inzet van al onze vrijwilligers. Ook in 2019 bleef Met je hart groeien doordat wij anderen inspireren en motiveren om zelf in beweging te komen en actief een bijdrage te leveren aan het probleem van eenzaamheid in de eigen buurt. Door onze unieke aanpak, kunnen we meer kwetsbare ouderen bereiken. Want elke oudere telt.

Blik met ons terug op 2019 en lees hier het sociaal jaarverslag van stichting Met je hart.

Uitgelicht

Wil je niets missen?

Volg ons op social media of meld je aan voor de Met je hart nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuws, ontwikkelingen en behaalde resultaten.