“Met je hart heeft trouwens ook bij ons op de werkvloer impact gemaakt: een aantal werknemers is intussen vrijwilliger.”

George Schoof (47) is Chief Commercial Officer bij MAAS International

“MAAS is een bedrijf dat koffie, thee, frisdranken en snacks aanbiedt op de zakelijke markt. We willen op een eerlijke en transparante manier zakendoen, besteden aandacht aan de natuur rondom plantages én willen iets teruggeven aan de maatschappij. Bij dat laatste staat verbinding centraal, zoals het koffiezetapparaat op de werkvloer ook voor onderlinge connectie zorgt. Met elk kopje koffie doen we iets goeds. Met je hart verbindt eenzame ouderen door samen te eten, een doeltreffend concept dat naadloos aansluit op onze missie.

Daarom bedachten we Hartverwarmer, een exclusieve blend die we leveren aan onze zakelijke klanten. Van elke kilo koffiebonen gaat er 50 cent naar Met je hart. Hiermee steunen we hun ambitie om nationaal te groeien, zodat het maatschappelijk probleem van eenzaamheid onder ouderen breed aangepakt kan worden. Met je hart heeft trouwens ook bij ons op de werkvloer impact gemaakt: een aantal werknemers is intussen vrijwilliger.”

Nieuwsgierig naar meer inspirerende verhalen?